A to Ci heca!

środa, 3 lutego 2010

Od ostatniej publikacji zabierałem się chyba ze dwa razy żeby coś nowego napisać, ale zawsze w trackie coś mi skutecznie uniemożliwiało pisanie, albo uznałem, że są to straszne pierdoły niewarte pokazania ich światu.

Ostatnie kilka dni upłynęło dość pracowicie, bo w weekend egzaminy, zaliczenia i inne takie. Jak się niektórzy domyślają sesja zakończona powodzeniem, został jeden egzamin do napisania także luzik.
Wczoraj i dziś dość pracowite ponieważ mój ziom Daro ogarnął fuchę przy statystowaniu w jakiejś reklamie. Parszywa robota, bo jako taki statysta jesteś najniższą formą życia na planie i twoje zadanie polega głównie na czekaniu aż będziesz im do czegoś potrzebny. Tak czy inaczej, trafiliśmy całkiem dobrze, bo plan nie był zbyt męczący ani nie trwał zbyt długo, no i oczywiście parę groszy w kieszeni.
Poza tym jutro macie trzymać za mnie kciuki, bo idę na rozmowę w sprawie pracy i jak dobrze pójdzie to już niedługo będę sprzedawał bananowym dzieciakom czapki New Era.

Jako, że staram się być dobrym kolegą, a ponadto chcę wspierać podziemnych artystów, których muzyka jakoś mi tam się podoba, czuję się w obowiązku zaprosić Was na koncert zespołu mojego kolegi Tomka Koncert Warszawa - No Mercy 4 luty (Czwartek) Start 20:00 Wjazd 7 zł.
Także tak to wygląda, jak ktoś chętny to zapraszam. A tak w ogóle to chłopaki grają TAK. I nakręcili sobie nawet teledysk, który poniżej:



Na koniec jeszcze jeden kawałek ode mnie. Nie ma chyba osoby, która by go nie znała ponieważ swego czasu śpiewała go cała Polska. Tak samo jak cały kraj żył wydarzeniem z okazji którego piosenka owa powstała.



Nie wiem jak innych, ale mnie zawsze ta piosenka, a zwłaszcza obrazy z teledysku, mocno chwytają za serce. Miałem okazję zwiedzać miejsca, które były zalane i widziałem jedynie zaznaczone poziomy, do których wtedy sięgała woda i nie byłem w stanie tego ogarnąć. Myślę, że to jednak bardzo ciężkie do ogarnięcia.

I tyle. Pozdrawiam.


Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna