A to Ci heca!

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Christmas rocking.

Święta zbliżają się wielkimi krokami w związku z czym od jakiegoś czasu zewsząd atakują nas Mikołaje, choinki, karpie, a co najgorsze, świąteczne piosenki. Jestem pewien, że co roku powstaje jakiś fajny świąteczny hit, ale niestety polskie rozgłośnie od kilkunastu lat męczą słuchaczy tymi samymi piosenkami, które mnie osobiście przyprawiają już o odruch wymiotny. No bo w końcu ile można słuchać George'a Michaela, Shakin' Stevensa czy Marii Carey wyjącej do mikrofonu? Ja mam serdecznie dość i dlatego postanowiłem poszukać świątecznych hitów w nieco innym wydaniu. Nieco innym, czyli rockowym mówiąc wprost.

Pierwszy kawałek został nagrany po raz pierwszy roku 1958 przez Chucka Berry'ego. Wydawałoby się, że mógłbym wrzucić jego wersję, jednak trafiłem na coś lepszego w wykonaniu Lemmiego Kilmistera z Motorhead oraz muzyków z zespołu Foo Fighters. I oto właśnie ta wersja piosenki pt. "Run run Rudolph":



Pozycja numer dwa:



Piosenka trzecia, autorstwa zespołu Ramones. Christmas song w wersji punkrockowej. Llllubię to!




Tyle świątecznej muzyki ode mnie, bless.





Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna