A to Ci heca!

wtorek, 20 lipca 2010

W życiu to już tak jest, że jak coś się fajnego dzieje i spotyka nas dużo miłych rzeczy za jednym zamachem, to możemy być pewni że coś się zaraz spierdoli.
I tak właśnie po superekstra weekendzie nowy tydzień przyniósł samą chujówkę. Jak dotąd przynajmniej, ale mamy dopiero wtorek.
Nie spałem normalnie od czterech dni, z czego dwa oczywiście z powodów melanżowych, a pozostałe z przyczyn których nie jestem do końca pewien. A może jestem, ale nie nadaje się to do pokazania publicznie.

Tak czy inaczej, humor staram sobie poprawić muzyką, a lista przebojów z ostatniego tygodnia przedstawia się mniej więcej tak:

#1



#2



#3



I po raz kolejny Dizzee zrobił kawałek dyskotekowy, którym się jaram. Nie wiem czy jest dobry, wiem że wpadł mi w ucho i słucham często.

Z racji ostatnich rozważań nad tym jaka piosenka w tym roku jest hitem lata, takim hitem-HITEM, który na pewno będzie można usłyszeć w każdej dyskotece czy smażalni ryb nad morzem, mam na to stanowisko dwóch poważnych kandydatów:





Jeśli brać po uwagę ilość wyświetleń klipu na YT to wygrywa Lady Gaga z prawie 50 MILIONAMI obejrzeń. Jeśli byłby to mój subiektywny wybór to chyba jednak Katy, bo przyjemniejsza dla oka. Obiektywnie jednak, obydwa się nadają bardzo.
Uwaga teraz kontrowersyjnie: obydwa kawałki wpadły mi w ucho i nie mogę przestać nucić refrenu. Kurwa mać, nie wstydzę się przyznać!

P.S. Ktoś pewnie powie: "aleee odkrył, przecież to wiadomo, który jest hitem lata", ale miej na względzie drogi Ktosiu, że nie jestem na bieżąco z trendami więc nie wiem co, gdzie i jak. W końcu jestem niezależny, offowy, alternatywny i w ogóle indie i noszę czerwone spodnie.


Komentarze (4):

Anonymous Anonimowy pisze...

też mam czerwone spodnie! czy to oznacza, że również jestem niezależna, offowa, alternatywna i indie? :D

n. <3

20 lipca 2010 22:28  
Blogger Olej pisze...

Tak, to jest jeden z wyznaczników bycia niezależnym, offowym, alternatywnym i indie. :P

21 lipca 2010 06:49  
Anonymous Anonimowy pisze...

fuck yea!

21 lipca 2010 17:22  
Blogger mazi pisze...

wiadomka men

22 lipca 2010 00:30  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna