A to Ci heca!

poniedziałek, 14 grudnia 2009

Łoooj, ale zamuliłem z pisaniem tutaj. Prawie miesiąc. Jakoś tak się nie składało żeby było co ciekawego skrobnąć.
Dziś w sumie też nie mam nic specjalnego do przekazania światu, poza tym że wyrażam swoje ubolewanie nad tym, że na serio zaczęła się zima, jest mróz i pada śnieg. Nie podoba mnie się to. Dlatego też celem ogrzania się, chociażby w duchu zapuściłem sobie dziś album 2cztery7 "Spaleni innym słońcem". I powiem Wam, że to działa. Odrazu jakoś weselej i w ogóle.
Wcześniej tak się zastanawiałem czemu takie "letnie" płyty wychodzą na jesieni albo zimą. Teraz wiem, tworzone są po prostu na taką syfiastą pogodę, żeby poczuć klimat lata. Swoją drogą, jak już to lato jest, to do tych płyt często nie wracam. Pewnie dlatego, że wokół jest tyle słońca, że nie potrzebuję znajdować go więcej w muzyce.
Także dziś, naprzeciw świątecznym piosenkom, mikołajom i innym świątecznym pierdołom zapodam kilka letnich wałków:









Na koniec kawałek do posłuchania z przymrużeniem oka ;)




Jeszcze jedno. Dziś zaprezentowano logo Euro 2012 i odrazu wśród narodu pojawiły się głosy, że nijakie, kiepskie, niefajne i ogólne narzekactwo. Jak już pisałem nie raz, strasznie takiego gadania nie lubię. Inna sprawa jest taka, że mi się owe logo podoba i, moim zdaniem, bardzo dobrze charakteryzuje Polskę i Ukrainę. Jakby ktoś nie widział, to wygląda ono tak:



P.S. Dzisiejszy wpis dedykuję największej, znanej mi, fance teg bloga czyli Pannie Natalii Z., która niecierplwie wypytuje o kolejne posty. ;)

Komentarze (1):

Blogger n. pisze...

aaaaaa!! :D :D
jaram się! zostałam zauważona i doceniona!
jestem dozgonnie wdzięczna!
buzi buzi :*
Twoja ukochana groupie :P

14 grudnia 2009 21:13  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna