A to Ci heca!

środa, 7 października 2009

Tragedia. Mój mózg wegetuje. Nic, zero jakiegokolwiek treningu umysłowego, żadnych książek czy innych mądrych rzeczy. Nie mam nawet dobrych pomysłów na notki na bloga, a to już świadczy o tym, że naprawdę jest ze mną źle, bo przecież nie wypisuję tutaj Bóg jeden wie jak wielkich mądrości. No nic, pustka, i zamiast napisać o czymś fajnym to klepie takie smuty.
Tak czy inaczej, nie pozwolę żeby sytuacja taka miała dalej miejsce i czas podjąć konkretne działania. Na początek, poszukiwanie nowej pracy, jakiejś rozwojowej, twórczej i lepiej płatnej. Albo może być nawet tak samo jeśli będzie mnie jarać.

Tyle pierdów, czas na kącik muzyczny. W dzisiejszym odcinku, tak jak w poprzednim, będziemy obracać się w klimatach indie pop-rockowych, którymi się jaram ostatnio bardzo, bardzo. I tak przyszedł czas na zapoznanie się z albumem grupy MGMT zatytułowanym "Oracular spectacular". Krótko rzecz ujmując, album ten jest bardzo podobny do tego zespołu Empire of the Sun, który to wrzucałem parę postów niżej, także nic więcej mądrego nie napiszę. Ale za to jakiegoś singla mogę podrzucić.
W ostatniej notce dodawałem kawałek "Kids" więc obejrzyjta sobie poniżej. Drugi singiel "Electric feel" znajdziecie tutaj. No chyba, że jeszcze jeden "Time to pretend"



A na koniec, filmik, który dostałem dosłownie przed chwilą, jako miły akcent na koniec, nie sposób się nie uśmiechnąć. :]



Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna