A to Ci heca!

piątek, 19 czerwca 2009

Chyba za dużo sypiam ostatnio, bo teraz zasnąć nie mogę. Położyłem się do wyra, obejrzałem dwa odcinki McGyvera i nie mogę zasnąć. Pewnie dlatego, że kimnąłem się godzinkę po południu, bo byłem zmęczony po basenie. Właśnie, rewolucja, w związku z tym że mam kupę wolnego czasu postanowiłem ponownie zacząć chodzić na basen. Po kilkuletniej przerwie. Nie wiem ile razy w tygodniu mi się uda chodzić, ale mam nadzieję, że jak najwięcej. Z nudów chociażby. A, nuda, niby sesja za pasem, trzeba by się pouczyć czegoś, zwłaszcza że na brak czasu na naukę nie mogę narzekać.
Dnia dzisiejszego ziom Andrzej powrócił na ziemię ojczystą z pobierania nauk na uniwersytecie na wyspach zwanych Wielką Brytanią. W związku z tym, że kolega Janek ma jutro urodziny odbędzie się melanż, międzynarodowy, a jakże, bo dziewczynaAndrzeja z Danii jest. Napewno będzie bardzo ciekawie, chociażby z powodu nikłej znajomości angielskiego przez większość składu Gepetta. :)
Kurcze, miałem nadzieje na jakieś nocne refleksje, a tym czasem znów piszę o pierdołach. Brak weny. Nawet odpowiednia muzyka nie pobudza mózgu do wymyślenia czegoś ciekawego. A mówią, że noc jest inspirująca. Jak widać nie zawsze.
Także żeby nie gadać po próżnicy, zarzucę Wam conieco muzyki znów. Tym razem coś z nowości, gatunek hip-hop. Gepetta może sobie odrazu opuścić dalszą lekturę ponieważ będzie o albumie, który napewno znają. Otóż, Ortega Cartel. Polski skład przebywający na emigracji z Kanadzie. To co mi się najbardziej podoba w ich rapie, to to że sprawia wrażenie jakby był nagrywany całkowicie spontanicznie. Niektóre kawałki są jakby niedokończone i to lubię chyba najbardziej. Za warstwą muzyczną odpowiada producent Patroo, który także udziela się tekstowo. Poprostu sprawdźcie ich nową płytę jeśli jej nie znacie. U mnie na plejliście od przedwczoraj, nie schodzi z anteny. Lejdis end Dżentelmen Ortega Cartel "Lavorama".

Ortega Cartel feat. the Jonesz "This is for my boys" :: VIDEO from Sixteen Pads Films on Vimeo.





Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna