A to Ci heca!

piątek, 3 kwietnia 2009

W słowach i obrazach.

Tak sobie wymyśliłem, że dziś poruszę kilka nie związanych za bardzo ze sobą tematów, pisząc kilka słów na każdy załączając odpowiedni obrazek. Każdy z nich wyraża w sumie więcej niż kilkanaście zdań.

A propos tzw. "kryzysu gospodarczego" na świecie:



Z humorem trochę. :)

Coś na temat muzyki:



I kurcze, może i coś w tym jest, ale ja nadal będę się upierał, że między winylem a CD jest różnica w brzmieniu. :) To Paul McCartney z Beatelsów jakby ktoś jakimś cudem nie wiedział.

Coś o sukcesie i byciu znanym i rozpoznawalnym, jednocześnie nie pokazując cycków w TV:



Wiadomo, że Michael Jordan to zasłużony gracz, ale tak naprawdę nie było o nim słychać jakieś 10 lat, a jak wychodzi nowy pro-model jego butów do sklepów ustawiają się kolejki, a ludzie są gotowi zapłacić wielokrotność wartości rynkowej za te kicksy.

O kobietach i o tym jak spora część z nich się ubiera i zachowuje:



Ta pani to Audrey Hepburn, aktorka, chyba najpiękniejsza kobieta jaką widziałem. Tak, wiem, na tym zdjęciu trochę koścista ale ogólnie dla mnie bomba. :D

O nałogach:



Chyba najmniej szkodliwy dla zdrowia nałóg jaki miałem okazję zaobserwować. :]
Na zdjęciu Yngwie Malmsteen, pro gitarzysta.

I tyle na dziś.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna