A to Ci heca!

piątek, 10 kwietnia 2009

Tak więc...

No New Balance'ów takich jak zamieszczałem ostatnio nie udało mi się kupić, ale mam co innego. :D

Zapewne każdy z Was zna kanał Cartoon Network. Dla naszego pokolenia jest to program niemalże kultowy. Każdy pamięta bajki takie jak "Laboratorium Dextera" czy "Johnny Bravo". To prawda, że większość wyświetlanych tam kreskówek była nieco głupia ale miały w sobie to coś co sprawiało, że chętnie je oglądaliśmy. Moją ulubioną bajką ever z CN są "Strażnicy czasu". Pamiętacie? Z tego co wiem były tego tylko dwa sezony ale to świetna bajka.
Czasy jednak się zmieniły, ja CN nie oglądam już prawie w ogóle z dwóch powodów:
1. Czasu brak.
2. Nie leci już tam żadna fajna bajka, przynajmniej nigdy mi się na nią nie udało trafić w ciągu dnia.
Zamiast tego mamy jakieś gówniane seriale z udziałem młodych "aktorów", na które aż żal patrzeć. Klasyczny przykład podążania za popularnością. Bo CN chce być teraz jak Disney Channel, które ma swoje "Hajskulmjuzikale", "Hanymontany" czy inny szajs. W sumie tak samo było z Radiostacją jak zachciało im się być tak popularnymi jak Radio Eska.
Tak więc w normalnych godzinach naszych ulubionych bajek nie uświadczymy, a dla fanów fajnych kreskówek pozostaje Boomerang. ("Ale czemu, Cacek?" :D) Możemy przestać liczyć na Dextera, Edów czy Johnego Bravo. A szkoda, bo nadal lubię te bajki i myślę, że większość z Was też.

Na koniec ciekawostka. Wydawało Wam się, że "wyrób czekoladopodobny" to relikt poprzedniej epoki? Otóż nie! Można dostać jeszcze "Herbatniki w polewie czekoladopodobnej"! Wydawałoby się, że w epoce dobrobytu i ogólnej dostępności wszystkiego produkty "podobne do czegoś" nie powinny się pojawiać. A może to jakiś znak nostalgii po tamtych czasach... :P



Sorry za jakość, ale telefonem mym lepiej się nie da z bliska.
Już naprawdę na koniec, kilka kawałków ode mnie:



I coś z zupełnie innej beczki :D



Bre!

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna