A to Ci heca!

czwartek, 9 kwietnia 2009

Ej, kupcie mi takie:



W ogóle ostatnio strasznie mi się podobają sneakersy firmy New Balance i myślę nad sprawieniem sobie jakichś. Szkoda, że u nas niełatwo dostać naprawdę fajne obuwie tej marki.

Ode mnie dziś tak kawałeczek oto:



Zespół Coldplay jest takim zespołem, którego są małe szanse, że nie słyszeliście. Polecam Wam cokolwiek z ich twórczości. Dla mnie są fenomenem, ponieważ są jednym z niewielu wykonawców, których płyty sprzedają się w nakładzie multiplatynowym, a jednocześnie cały czas trzymają bardzo wysoki poziom. Przy czym jednak ich muzyki należy słuchać mając odpowiedni nastrój, np. żeby się uspokoić czy dla relaksu. Można powiedzieć, że głos wokalisty jest trochę zamulający ale ma coś w sobie co mnie osobiście przyciąga. Nie daję dziś konkretnego albumu, ponieważ cokolwiek znajdziecie, będzie na tym samym, bardzo wysokim poziomie. Od pierwszej płyty do najnowszej (z której pochodzi powyższy kawałek). Nie oznacza to jednak, że ich albumy są takie same, z każdym słychać progres, jednak cały czas utrzymują swój niepowtarzalny styl. Rzadko się to zdarza wykonawcom, których muzka sprzedaje się w takim nakładzie jak Coldplay. Więc brać i słuchać. :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna