A to Ci heca!

wtorek, 28 kwietnia 2009

Nie mam wena na pisanie długich notek więc dziś podrzucam Wam album, który miałem zarzucić w sobotę.

Zespół Blondie. Niby jeden z pionierów punk rocka, ale mi jakoś ta łatka do nich nie pasuje zupełnie. Nie ma bezmyślnej rąbanki w bębny i struny gitar, co nierozłącznie kojarzy mi się z punkiem. :)
Mamy za to klawisze, świetny bas a przede wszystkim ekstra wokal pięknej Debbie Harry. Dziś proponuję Wam płytę "Parallel lines". Z tego albumu pochodzi napewno znany wszystkim kawałek "Heart of glass", który już kiedyś zamieszczałem:



Nie wiem co napisać więcej o tej płycie więcej więc powiem poprostu- sprawdzcie to! Jeden z tych ważniejszych w historii muzyki.



Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna