A to Ci heca!

wtorek, 24 lutego 2009

Ratuj się kto może!

Praca w sklepie ma to do siebie, że pracuje się często do późna. Ostatnio po prostu nie mam czasu ani ochoty pisać nic. Nie przychodzi mi nawet nic sensownego o czym mógłbym napisać. Siedzenie w necie pół dnia było bardziej inspirujące niż praca. Zawsze się na coś ciekawego natknąłem o czym mógłbym nasmarować parę zdań. Od piątku zasadniczo wegetacja. Praca-dom, praca-dom ale, jutro na szczęście mam wolne więc się mam zamiar opieprzać. ;]
A propos pracy, to wczoraj wychodząc z niej o godzinie 20.00 usłyszałem od kierowniczki "Miłego dnia". Nosz kurwa. Świetny dowcip, pogratulować. W ogóle ta kobieta jest dla mnie tak miła, że aż się jej trochę boję. Może by było inaczej gdybym wcześniej nie usłyszał o niej tego i owego.
Dziś byłem świadkiem i uczestnikiem akcji pt. "próbna ewakuacja budynku". Niezły cyrk powiem Wam. Najpierw był wielki spór kto zbije szybkę od alarmu. Kiedy spór został rozwiązany okazało się, że żadnej szybki zbijać nie będzie trzeba, w wyniku czego osoba mająca dostąpić tego zaszczytu była wielce zawiedziona. W każdym razie tuż przed godziną 11.00 z głośników poszedł komunikat, żeby spierdalać i takie tam więc ubraliśmy się kurtki "zabezpieczyliśmy mienie firmy" i bez większego pośpiechu ruszyliśmy do wyjścia. Oczywiście ponieważ to był tylko alarm próbny ludzie dalej przechadzali się z dziećmi po sklepach, podobnie wycieczka szkolna. I wygonili wszystkich na parking na 20 minut po czym pozwolili wracać.
I w sumie tak mi się wydaje, że klienci nie powinni wiedzieć, że to tylko próba. Jakby nie wiedzieli zaczęliby spierdalać na serio, a nie w stylu "luz, to tylko ćwiczenia". Dobra, nie powiem że my byliśmy lepsi. ;] Ogólnie nie wiem czy kierownictwo obiektu było zadowolone z przebiegu akcji.
Wydarzenie tygodnia, jeśli nie nawet ostatnich lat w tym miejscu.
W kąciku muzycznym nie będzie dziś nic, bo jakoś tak nie dotarłem do niczego nowego ani nie odświeżyłem sobie niczego starego.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna