A to Ci heca!

poniedziałek, 16 lutego 2009

Ostatnio nadejście nowego tygodnia nie przynosiło mi niczego specjalnego. Jednak w tygodniu jest inaczej. A to dlatego, że wracam do pracy! :D Nareszcie. Okej, i jeszcze chciałbym żebyście mi przypomnieli o tym co napisałem w poprzednim zdaniu kiedy będę narzekał, że znów muszę iść do roboty. ;] Jako, że postanowiłem tym razem znacznie rozszerzyć swoje horyzonty zawodowe będę zajmował się prawie tym samym czym zajmowałem się do tej pory. Także wiedza i rozwój, to zajebiście ważne. ;)
Poza tym bez szału.




Słuchając takich rzeczy mam mieszane uczucia. Z jednej strony to dobrze, że takie coś istnieje ponieważ zachowanie takie jak tych dziewczyn należy tępić. No i ten słodki smak zemsty i zajawka kiedy ona nie wie zupełnie co ma powiedzieć... Z drugiej strony jednak wyzywanie na antenie radia, którego słucha ileś tam tysięcy ludzi, dziewczyn od kurew i dziwek już nie jest okej. To już narusza godność osobistą. Tak mi się wydaje. Pomimo, że ja raczej mściwy nie jestem to ta akcja mi się nawet podoba. Tylko bez wyzwisk.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna