A to Ci heca!

poniedziałek, 9 lutego 2009

Dotarł do mnie dziś taki oto film:




Jak widać film jest dość szokujący.
Ogólnie od jakichś kilku lat jest tak, że cały zachód drży na dźwięk słowa "Islam". Wiadomo, że 11 września ataki w Madrycie itd. I związku z ogólną trwogą przed Bliskim Wschodem powstają takie właśnie filmy jak ten. Pokazuje on Islam najgorzej jak się da. Nie mówię, że to nie jest prawda ale tendencyjność tej produkcji po prostu bije na pierwszy rzut oka. Myślę, że przez takie rzeczy wyrządza się tej religii wielką krzywdę i oczernia ją na zachodzie.
Z drugiej jednak strony, pokazuje że jest banda POPIERDOLEŃCÓW, którzy interpretują Koran do potrzeb zabijania lub jak oni to pięknie nazywają "walki z niewiernymi". Od małego wmawia się takim dzieciom (przykład tej dziewczynki z filmu), że Żydzi to największy wróg, Amerykę trzeba zniszczyć i Europę też, bo czasem pomaga Ameryce. Najgorsze jest to, że takie populistyczne gadanie przyciąga tłumy w większości niewykształconych ludzi, którzy gotowi są pójść na śmierć po to by być w raju i mieć swoje 17 czy ileśtam dziewic. Nie jestem oczywiście znawcą Koranu ale nie wydaje mi się żeby takowe nakazy tam się znajdowały. Z resztą w Biblii też nie ma nic na ten temat jednak miało miejsce coś takiego jak wyprawy krzyżowe.
Czy wcześniej napisałem, że takie filmy wyrządzają krzywdę Islamowi? Zmieniam zdanie, Islam sam sobie wyrządza tę krzywdę. A raczej pierdolnięci ludzie, którzy nie kumają co jest napisane w ich Piśmie Świętym. Takie filmy powstają właśnie przez nich. Inna sprawa, że ślepa nienawiść do tej religii też nie jest zbyt "mądra" (bo nie wiem jakiego innego słowa tu użyć), ale nie ma się co dziwić ludziom skoro spotkała ich z tamtej strony tylko tragedia i cierpienie.
Religia to dość trudny temat i mi osobiście dużo łatwiej prowadzi się o niej dyskusje przy kielichu (ziomki też mi raczej przyklasną :P) ale jak to obejrzałem to musiałem napisać parę słów.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna