A to Ci heca!

piątek, 14 listopada 2008

Na początek chciałbym Wam pokazać nie lada ciekawostkę, którą wyczaiłem na allegro ostatnimi czasy:

http://www.allegro.pl/item462257194_nike_air_force_1_b_hit_eur_43.html


Jak ktoś ogarnia temat to wie o co mi chodzi. :] Otóż jest to hybryda, o której pewnie nawet Nike nie ma pojęcia że wyszła. Ja bym je nazwał Air Vandal 1 albo Vandal Force. Pomijam już kolorystykę, bo jednym się spodoba a innym nie. Przypuszczam, że większości nie. ;]
I takich "cudów" jest więcej. Myślicie pewnie, że są tańsze niż oryginały. Otóż, kosztują ponad trzy stówy. Nieźle.
W sumie zastanawiam się czy ktoś kto ogarnia się minimalnie w tej sprawie jest na tyle głupi żeby zakupić coś takiego. Widocznie są tacy ludzie skoro takie rzeczy na allegro się znajdują cały czas.

A poza tym, to w ogóle ostatnio sporo melanży różnych. Długi weekend minął pod znakiem imprez, potem środa znów. Zobaczymy co będzie teraz. Zmęczony już zaczynam być. :P Ale dziś siedzę w domu, trzeba się wyspać w końcu.

Na koniec ciekawostka. Pamiętacie takiego pana o nazwisku Van Damme? Tego od filmowych napierdalanek. W kinach będzie nowy film z jego udziałem. Sprawdźcie trejler.

Jak dla mnie zapowiada się ciekawie, tylko czy to będzie u nas kinach. Tego nie wiadomo.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna